Lördag

Vaknade två idag, haha. Det var en skön liten lur man tog :) Det enda jag drömt om inatt var slushice! Jag skojjar inte men det kändes som min dröm varade i en evighet och helatiden gick den ut på att ta sig till 7eleven för att köpa en röd stor slush-ice till mig. hahahah. Vaknade inte lite sugen på nått sött imorse :) Galet.

Igår var jag med ett gäng mysiga människor. Hade en grymt rolig förfest med mycket lekar o musik. Charader är grymt underskattat om man skippar yrken som "Busschaufför" o sånt trams för att istället skapa egna meningar som "En katt i en ful hatt" eller härma bekanta som alla i sällskapet känner ^^ hahaha.

Vi fick skjuts av en kompis som heter Anna till baren "Ice" i centrala Malmö, vid Möllan ungefär. Stället var fullt av drägg men vi kom bara in o gick på toaletten/drack vår favorit drink "Cocobeach", muuuuuums. Sen drog vi vidare.

Det är verkligen helgerna man lever för när man jobbar hela veckor. Man uppskattar all tid man får ledigt och människorna som är kvar i ens liv i exakt samma tempo som innan :)

Tack för en jättetrevlig kväll Moa, Marina, Kim, Jesper. Och tack Emil o Hjärup-gänget ;) hahahah.

Nu ska jag snart hem till pappa och grilla <3










/ My

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

härliga tjejer ni verkar vara!

2008-06-30 @ 22:12:09
URL: http://piggylotten.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0