Måndag

Jag är lugn, helt okej glad och förväntansfull. Hade ändå gärna velat skrika så alla vaknat men pga uppförande så gör jag inte det :)

Jag hoppas hoppas hoppas att en sak ska gå bra idag. OM den gör det så kommer jag gråta! Jag vill det så gärna och det kliar i fingrarna bara av tanken! Berättar senare vad det är om det blir bra :D AHH!! EN dröm för mig är det iafl och det hade gjort mig så äckligt mkt gladare än vad jag är nu.

uppdaterar !!

AHHHHHHHH JAG SKA SE COLDPLAY I GLOBEN DEN 18 SEPTEMBER!!!!!!! SKJUT MIG NÅGON! SHIT, glädjetår... NU ÄR JAG GLADARE ÄN ALLA SOM TAR STUDENTEN IMORGON, ÖVERMORGON OCH PÅ MIN EGEN STUDENT! asså jag kan inte smälta det, jag måste vila.
Fan vad jag ÄLSKAR dom.

som coldplay skulle sagt :') "Just say you'll wait, you'll wait for me.."

/ My


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj, så du beställde biljetter mitt i natten!!!!?????



Love You!!!

2008-06-02 @ 09:29:08
Postat av: Sebbe

Wiiiiiiiiiiiiiiiiie vi ska se dem! :D jag är lycklig. En av de stora drömmarna går i uppfyllelse <3

2008-06-02 @ 11:06:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0