Middagstips i storstaden :)

Nu kommer lite mer praktiska tips för dom som går i New York-tankar :) Lite mattips!



Vi hittade en urmysig och skit cool diner på Broadway, 51st. Det är en diner som funnits sedan 50talet och inte ändrat inredning eller stil sen dess! Sjukt fräckt!



Alla som jobbar där är utklädda i 50talskläder och alla killar hade i princip Elvis-frillor och gick runt och dansade. Musikälskare som jag är så sjöng dom med! Det var riktigt häftigt! Hela tiden tog någon av servitriserna ton och sjöng en gammal goding på barbordet eller gick runt bland gästerna. Helt klart en upplevelse!








GRYMMA sångerskor tar ton i restaurangen. (skruva ner om ni har ljudet högt, annars får ni en chock :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Anneli

Keep the pictures coming säger jag! Åh va kul att läsa och titta på massa om NY! Jag är otroligt sugen att åka dit och har så varit i några år men inte kommit iväg. Andra resor har "kommit emellan". En vacker dag så drar jag och då är det himla kul att ni tipsar och visar en massa!



Kram!

2008-06-28 @ 22:02:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0