Mums!

Något som vi drack oerhört mycket på vår resa var färskgjorda smoothies! Vart vi än gick så letade vi efter smoothies-fik! ^^


Frukost vid Time Square - Bagel med cremecheese, en crossiant och en smoothie :)


Nu sedan jag kommit hem så har saknaden och längtan efter denna dryck inte minskat direkt. Vad gör man då? Jo, en egen!

Så här enkla smoothies drack vi mycket där borta. Åh, så gott och nyttigt!





Du tar bara jordgubbar, lite banan, några apelsinskivor (hade dock inga imorse då jag råkade köpa grapefrukt, haha) och lite kiwi. Blanda i lite apelsinjuice och kör några sekunder i mixern. Voila, klart!



Jag går hejvilt loss på knäckebröd sedan hemkomsten! Usch va jag är trött på hamburgare, friterat och sockrat!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0