New York-shopping

Ofta när jag är ute och shoppar så prioriterar jag klänningar, därför kan annat hamna i skymundan.
Det var ett tag sen jag riktigt frossade och storshoppade underkläder så jag såg min chans när vi var i New York.
Vi var bland annat inne på Victorias Secret (vi fick senare höra att där var rea ett par dagar senare och då dök vi upp igen), andra omgången med underkläder köpte jag på Century 21. Ett jättestort varuhus fyllt med märkesföremål (från kläder till tekniska prylar) till billiga priser.

Här kommer lite av det fina, fick inte plats med allt på bilden! ^^ Tog med mina favoriter istället.




Just denna bh'n kommer ifrån Victorias Secret.
Jag älskar den!
Den är inte bara den gulligaste bh'n jag har, men konstigt nog också den mest bekväma.
Hade VS funnits här så hade jag handlat alla mina underkläder där, prisvärda, bekväma och otroligt söta





Underklädes-set ifrån Forever21
Tror att allt tillsammans gick på över 100-lappen, inte riktigt säker då jag inte kollade så mycket på prislapparna där inne
Allt var ju så himla billigt, men fint är det i alla fall.

Rekommenderar er starkt att köpa fina underkläder, parfymer och väskor om ni ska till New York eller USA över huvud taget, det är ganska dyrt här i Sverige så varför inte passa på? Sen är det alltid kul att säga att det kommer ifrån USA när någon frågar! Haha..

Kram Kim

Kommentarer
Postat av: X

Gud va avis jag blir! Vill också åka till New York och shoppa loss :D

2008-06-30 @ 00:26:58
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0