New York-shopping

Man kunde finna alla möjliga sorts affärer i New York. Nämn en grej så har dom säkert en hel affär bara med det! Jag menar, kan en affär som bara säljer popkorn gå runt så kan vad som helst gå runt ^^

Kim och jag var i himlen när vi fann Disney-affären! En hel affär på 4 våningar med bara Disney-saker! Där fanns allt från leksaker till dom mindre, smycken för de lite äldre, de allra vackraste tavlorna för vuxna och kläder för alla åldrar!

Jag shoppade en klocka med Disney-motiv på för 70dollar. Älskar den!





Man fick ett jätte sött etui att ha den i:



Jag ska leta upp lite bilder från affären som vi tog så att ni får en liten bild av hur det ser ut.

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0