Planer!

Förlåt om det blir så mkt New York-prat här på bloggen. Men man har ju resfeber som ingen annan! :D Äntligen kjan jag skrika ut det bäst jag vill! Det har inte varit lätt att hålla det hemligt så länge ska jag säga!

Det som står högst upp på min to-do-list är ett självklart besök uppe i Harlem på en Gospel-konsert i kyrkan! Sångerska som man är så GÅR det ju inte att missa! Tänk att få höra det mäktiga rösterna live! Åh, vilken upplevelse!



Sen ska vi också träffa kändisarna på Madam Tussauds! Jag har velat åka till ett sådant museum sedan jag var jätte liten, så det ska bli otroligt kul!






RESFEBER!!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: tina

skulle vara kul att veta lite mer om hur planeringen gick till., hur ni lyckades hålla det hemligt och lite mer om vad ni ska göra där, hur länge ni är där och vilka som åker osv :) Är det bara ni tre?



2008-06-07 @ 20:21:23
Postat av: Liza

Tina - Såklart ska jag skriva ett inlägg om det! DEt kommer imorgon! Kraam!

2008-06-07 @ 23:07:13
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: Kinga

Glöm inte besöka ground zero, bara... det är en upplevelse, och lämna era pengar hemma när ni e i harlem bara...

2008-06-08 @ 01:00:57
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/
Postat av: Zara

Om ni ska se en musikal, ta marry poppins eller klassikern mamma mia. Själv föredrar jag mamma mia i London men den var bra i NY också. Ska ni till en mäktigt bra outlet så ska ni till woodberry premiun outlets (stavas så på ett ungefär)på manhattan finns turistbolag (tror dem med gula" västar")som har bussar dit som tar ca 60 min. Ett toppenställe man inte vill missa! Om ni vill köpa true religion jeans för ca 700 kr så är detta rätt ställe att åka till! Kram

2008-06-08 @ 10:18:13
URL: http://zaradonnerhag.blogg.se/
Postat av: Anna L

Vill bara kika in o önska er alla en underbar resa.

Tummen upp för LIZA som fixat sååååå mycket inför detta.



TUSEN KRAMAR O VA RÄDDA OM ER

ANNA PANNA

2008-06-08 @ 11:26:54
URL: http://enoka.mikamusik.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0