Shopping

Håller på att packa upp resväskan nu. Det är så himla tråkigt! Men dock så skönt när det är klart!

Det blev en heeel del shopping! Hade med mycket mer pengar än vad som användes egentligen, men allt är ju så himla billigt i New York! Det blev storshopping på Forever 21, i tre omgångar, ännu mer på Century 21 och en hel del i små-affärer runt om Time Square...



Här har vi en bråkdel av allt som handlade in, resten är i tvättkorgen. Jag kommer visa upp allt såklart sen när allt är uppackat och tvättat!

Är hur nöjd som helst med min nya Curious parfym från Britney Spears! Den inhandlades på grymma Century21 som ligger allra längst ner på Manhattan, precis bredvid Ground zero. Allt är grymt billigt där! Men förbered er på en lång dag! vi var där ca 8 timmar och hann inte riktigt med allt ^^



Parfymen (stor flaska + bodylotion + blingblig öronsnäckor ^^) gick endast på ca 15 dollar, vilket är 90kr!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: My

Shiiiiiit, jag är avis!

2008-06-22 @ 16:29:25
URL: http://lilija.com
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Nej då, jag är inte aaaaaalls avundsjuk. :(

2008-06-24 @ 13:25:15
URL: http://piggylotten.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0