Studenten

Tyvärr hinner jag inte lägga upp så många bilder nu, jag ska iväg till Kim&My och planera vår New York-resa! :D

Men slänger upp ett par bilder på maten vi åt igår. Jag och mamma hade bakat hemmagjorda smörgåstårtor som gick åt som bara den! Blev riktigt stolt över reslutatet! :)






Sen bakade jag en hel massa efterrätter! Här är två stycken av dom som det bjöds på (resten är på kameran som är hemma hos Kim&My)

Hemmagjorda cupcakes:



Här har vi mina två underbara systrar! Dom var så vackra igår!



Nej, nu ska jag rusa. Vi har en heldel resfeber, bakismagar och planering som ska göras och tas hand om! :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Vilka proffisionellt gjorda bakverk. Ni borde starta en bagerifirma! ;) Otroligt fina tårtor och bakelser! Tummen upp!

2008-06-06 @ 13:41:28
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Anna

Muffisarna såg väldigt goda ut.

får man fråga hur du har gjort frostingen?

2008-06-06 @ 19:05:49
Postat av: Liza

Anna - Tack!! Såklart kan du få frosting-receptet! Så här gjorde jag: Vispa ett paket Philadelphia ost, 2 teskedar vaniljsocker, 50gram smör och 6dl florsocker (eller mer beroende på hur du vill ha konsistensen) blanda i färgämne om du vill ha annan färg än vit. vips, så är det klart! Kraam!

2008-06-06 @ 19:24:52
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Oooooh, vilka smörgåstårtor! Du kan få komma hem och baka till mig med om du skulle ha lust ;)

2008-06-06 @ 23:51:51
URL: http://piggylotten.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0