toodiloooo

Nu kande jag att det behovdes en update igen :)

Mina fotter har nog aldrig fatt ta sahar mkt stryk som dom har gjort dessa dagar, helt sjukt! Dom bultar och har sig varje natt. Tejp, plaster och "party feet" under sulorna gor dock susen! Tack Nathalie!

Nu ar det kvall har och vi har precis varit pa varldens frackaste resturang! En 50tals inspirerande returang med 50tals stuk. Alla hade femtiotalsklader, inredningen var femtiotal, ALLT! Personalen stallde sig upp o sjong pa bord och holl pa, en underhallning som alla skrek for. Galet kul! Inget ar som trakiga malmo, fan vad jag vill flytta hit. Sverige ar sa trakigt jamfort med NY :)

Drog in mina systrar till en popkornsaffar innan idag ocksa (dar dom bara saljer popkorn). Sag att OPRAH hade tipsat om stallet sa vi var bara tvugna o smaka en pase. Det blev en mixad pase med karamellsmak och ost. For att vara helt arlig sa var det ritkigt raligt.... ackligt t.o.m.. jag vill aldrig mer ata natt fettigt i hela mitt liv :P ost ratar jag... dom har ost till precis ALLT har borta!

Imorn blir det Top of the rock och senare Arielmusikal pa broadway, spannande! Lite shopping ocksa da victoria's secret har utforsaljning :D

Maste kila gott folk.

Saknar dig sebastian.

Puss och kram ses sverige :D

My


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0