Ebay-klänningen

Jag fick hem min Ebay-klänning som jag budade hem förra veckan! Den var precis lika söt som jag trodde och passar perfekt!
image5514

Dock kan jag inte få den över höfterna så det blir ett dyk ner i klänningen med huvet före, men men. Alla trix är tillåtna, haha.

Där är en rand av tyll längst ner och lite upptill. Är det ngt jag är allergisk av så är det tyll. Usch nej. Det ska jag klippa bort! Och kanske ta och korta den lite. Tycker att den har en sån konstig längd.

Men annars är jag supernöjd! :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hur betalar ni på ebay kontot?
Med pay pal?
Och hur funkar det? ^^

2008-03-27 @ 12:48:18
Postat av: - PiggyLotten, Elin

jag tycker längden ser perfekt ut. jättefin klänning! :)

2008-03-27 @ 21:08:25
URL: http://www.piggylotten.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0