Fotografering

En bekant till mig gör en slags fotobok över olika sminkningar (när det gäller tidsepoker) som projektarbete.
Jag blev tillfrågad som modell och sedan tilldelad 20-tal och 60-tal.
Eftersom att det tar så sjukt lång tid när det gäller sminkning och allt det där så hann vi bara med 20-tal idag.. men här har vi lite foton som en vän till mig tog under fotningen.
Originalfotona kommer en annan dag..när jag har fått dom :)
Imorgon följer Mysan med när jag ska vara 60-tal a la twiggy. Ska bli så kul!

image5271

image5273

image5272

/ Kim

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Vad söt du var!

2008-03-08 @ 20:46:16
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0