Godmorgon

Idag är det lördag!

Jag såg LYKKE LI igår och hon var nog nästan bättre live än inspelad :') Underbart o höra! Rysningar genom alla fina låtar :)

Kim och jag var nog dom enda som verkligen kände igen alla låtar och sjöng med, haha. Vi borde stått längstfram, ahh!

Har en video och några foton men Kim har snott kameran idag då hon fotograferas (hon berättar nog senare :)). Bilder kommer senare iafl.

Jag fick nästan panik igår när alla skulle gå ifrån konserten och nattklubben skulle öppna, det var så mycket folk och det blinkade med lampor och rökmaskiner, Ahhh, jag blev nästan lite galen :O har aldrig kännt så innan men nu trivdes jag verkligen inte. Sen saknade jag Moa osså, blöö <3
Men sen satt jag med mkt snälla rävar hela natten :) så jag klagar inte alls faktiskt.

Idag ska jag frossa Ben & Jerry glass (cookie dough) och bara ta det lugnt. Ska strax ut och lägga in bullar i ugnen för en riktig mysfrukost sen ska jag bädda ner mig i duntäcket och försvinna ett tag, skönt.

Ska bli skönt o få i sig nått gott. Var precis ute på balkongen en stund och mös i solen i min morogonrock, längesedan solen lös en i ansiktet, gud vad jag är vit nu, hade varit skönt med en lätt solbränna.

Nog med onödigt snack, hejssvejs !
image5270
/ My

Kommentarer
Postat av: moa

Och jag saknade dig och er ännu mer. Oh så ledsen jag var, men det kommer fler kvällar och jag längtar till nästa gång.

2008-03-08 @ 16:16:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0