Godmorgon

Idag är det FREDAG!!!!! michelle..

Jag är så glad idag, kan det bero på att solen skiner? Att Håkan uppfattade min EXISTENS igår? Dagen är kort i skolan? Kvällens planer verkar klockrena?
Ja vad vet jag, ska inte rota för mycket =D

På tal om det där med Håkan. Jag fotade honom så mycket att han gav mig en "mördarblick" (på skojj för han var hur trevlig som helst). Han uppfattade  att jag andades i samma rum som honom, det är ändå nått o hänga i julgranen om man säger så :)

Oh,jag vill bara att dagen ska gå fort nu!
Btw, igår så var vi TRE på en lektion. TRE ynka människor av 17.. Media är en så slapp och o engagerad linje att jag mår dåligt. Tycker så synd om läraren som står där och försöker.. ( iofs så var läraren sjuk 5 gånger i rad men ändå). Som man bäddar får man ligga?
Får ändå lite ont i hjärtat när han kom in helt hjälplös i klassrummet.

Jag tycker vi avslutar med en textrad ur Håkan Hellströms låt - Missisipi kan vänta.

"Åh håll mig, åh håll om mig
som ingen annan fanns
kanske aldrig mer får se
dig ,det här är vår sista dans

Så kyss mig, kyss mig
Är det på riktigt eller drömmer jag?
All oro som du har

Åh håll om mig"

image5522

Kram My


Kommentarer
Postat av: Fia

Godmorgon :)

2008-03-28 @ 08:57:11
URL: http://ohsofina.blogg.se
Postat av: sulan

håkan? pfft..inte samma status som att umgås med gessles fru och ljungberg =)

2008-03-28 @ 13:27:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0