Godnatt svenska folket

image5414

Malmö var så fint imorse :( Jag t.o.m solade klockan åtta (inte i bikini såklart ^^).

Jag har faktiskt haft en grymt härlig dag :)
Har börjat få in en lyxig vana att bli proffsigt sminkad/fotad varje morgon nu. Kommer kännas tomt utan mina stylister, hahaha, Skämt o sido. Men det har varit jäkligt skönt att bara sitta ner i timmar o få håret lockat samtidigt som någon annan fixar ansiktet åt en. :)

Dagen fortsatte senare mot kvällen med en spontanfika med en mycket trevlig knast :)
Det blev mycket sötpaj på en gång..

Mina fötter och händer dog på hemvägen men ett bad fick mig till liv igen.

Imorgon är det mys med två utav de finaste människorna jag vet <3
fan vad jag saknat er (ni vet vem ni är :$).

Godnatt!
Kram My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0