Fredag!

Michelle ska iväg idag och Hillevi kommer inte..Jag ska alldeles strax gå till min kära skola ensam o göra världens största historiaprov om 1 världskriget. Låter inte så svårt men när dom drar in Imperialismen och Europas kartförändringar samtidigt så blir jag galen :)

Gick t.o.m upp en hel timme innan jag skulle vakna för att plugga på det! Dock resulterade det i en kvarts anteckningscheck och slutade med 45 min Snoose :$

Wish me luck!

Vilken press som åker av axlarna sen när det är klart.. Får fira med solning på balkongen och lite Filmmys hos min killkompis Jesper? Ska se "What happens in Vegas" med den alldeles underbara Cameron Diaz i en av huvudrollerna, najs!

Nu måste jag kila!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0