grottmänniskan kim

efter solningen satte jag mig ner och gjorde lite läxor.
kom en liten bit och sedan sa det stopp, insåg att jag måste rådfråga en massa lärare om en massa grejer innan jag kan göra något alls. tack teknikprogrammet för att ni ger oss 4 parallella projekt precis innan studenten!
blev matt i kroppen av allt som måste göras och ramlade nästan rak-lång ner i sängen.

där låg jag; utmattad, proppfull av frågor och allmänt ångestfylld/förvirrad.
kände mig ungefär såhär:

image5942

hahaha! ^^
kände mig verkligen exakt såhär när jag inte förstod något

/ kim

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh en ewok! :)

2008-05-07 @ 21:33:05
URL: http://ellikaramelli.blogg.se
Postat av: paulina

världens sötaste grottmänniska

2008-05-07 @ 22:56:43
Postat av: linn

alltså. dom är smarta. du skulle bara sett vad dom hjälpte han solo, prinsessan leia och alla de andra att komma undan darth vader och hans gäng. HALLÅ LIKSOM.



*tönt

2008-05-08 @ 18:03:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0