första advent

Såhär firades första advent hos oss!
Jag storstädade mitt lilla röda rum och satte upp allt som har med tomtar att göra :)
Jag vill ha allt, och mycket!



Ensam hemma visades på tv <3 äkta julkänslor

bron utanför tändes röd


Fick en samtal från pappa att han stod nedanför min lägenhet med en gran till mig ! =D en 1 meters gran med inbyggd belysning. Helt perfekt!

Jag, tvillingen och min Sebastian stack ner och kollade julskyltningen lite snabbt :)

Dom har minst fyra olika belysningar i träden i år. Jag blev som galen! Det är så fint.

Underbar kör sjöng också.

Till och med triangeln fick sig en liten julig känsla :)


Sedan stack man hem med nyinköpt julmust och brända mandlar. Låg och mös med pojkvännen tills nu.
Jag är så lycklig. Jag är så himla rakt igenom glad. Kunde inte haft det bättre nu.

Nu ska jag göra andra lyckliga också <3

/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

Gud vad härligt att höra :)

2008-12-01 @ 12:16:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0