Grattis Stjärnsyster



Tack allihop för all uppvaktning =D

Får egentligen inte lov att ha mobilen uppe på jobb men det vibrerade så mycket i fickan att min nyfikenhet tog överhand ^^ får hoppas dom har överseende.

Idag regnar det och är kallt men när jag kommer ihåg samtalen och tittar ner bland mina sms så blir jag alldeles varm i hjärtat. Finns inget finare än o känna sig omtyckt :)

MEN
MEN
MEN
ALLIHOP

nu får vi INTE glömma att skänka en grattistanke till min bästa Moa som också fyller år idag =D

Vi har samma födelsedag hon och jag *spooky*.
Det sägs att om man är född samma dag så delar man stjärna. Därav hennes smeknamn "Stjärnsyster" :).

Nä nu väntar besök.

än en gång, TACK!

Kramar på er
/ My

Kommentarer
Postat av: moa

oh fyfan vad jag älskar dig! så glad jag blev, mitt hjärta hoppade till. nu är vi 19 år stjärnsyster. jag längtar till varenda födelsedag som jag ska dela med dig <3

2008-11-05 @ 00:32:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0