Hemma igen!

Är äntligen hemkommen från huvudstaden efter fem dagars frånvaro.. eller jag var endast i stockholm för att gå av ett tåg och gå på ett annat, hon bor lite utanför. vi orkade aldrig ta oss in till huvudstaden igen och gå omkring för fem dagar är inte så länge och jag vill inte slösa med tiden, man kan inte ses varje dag när man har 60 mil mellan sig.

i födelsedagspresent fick jag dessutom en sak som jag har velat ha sen jag var liten.. den är alldeles underbar, ska installera den idag. där kan vi ligga och prata bort de 5 timmarna som vi brukar tjattra varje dag, och det kan jag göra med stil nu! haha.. den är så himla söt

tack älskling!


nu ska jag iväg på möte och göra något av dagen
puss på er
/ kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0