hossor

Äntligen är man hemma från jobb. Känns som man lever i en liten bubbla när man bara vistas ute i världen den lilla biten från bussen fram och tillbaka.

Men jag gillar mitt jobb :) speciellt mina tanter (arbetskamrater). Dom är alla över 56 år gamla och är släkt. Syster till den, mamma till den, bror till den, barndomskompis till den o.s.v.  Och så kommer jag 19 år gammal och vänder huset upp och ner!  Fast dom gillar det.. Behövs nog lite frisk luft när man jobbat där i 40 år.

Det diskuteras mycket bakformar, Kikki Danielsson, Dansbandskampen och p2 är på högsta volym varje vaken minut!
"Du ser en MAAAAAAN, en MAAAAN som älskar deeeeeej" hahaha, jag blir galen!

Det roliga och mest obehagliga är när jag sitter och sorterar tyg med 5 stycken 70 år gamla tanter och Katy Perry's låt "I Kissed a girl" kommer på radio. Hahahaha. Hade man kunnat spara det ögonblicket på burk så hade jag alltid haft något att skratta åt  hela mitt liv =D Låten är ju en helt annan värld för många av dom..

Nä nu ska jag snart ta en tupplur och sen ska jag lukta på mina rosor.

KRAM!

/ Knegaren-My


Kommentarer
Postat av: Marilyn

Ha ha ha.....skrattade gott när jag läste....



Älskar dig!!!!



Mamsen

2008-11-06 @ 19:47:13
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0