Oj!

Snubblar in på bloggen nu mitt i natten. Vi har bloggtorka och jag vet faktiskt inte riktigt varför vi inte bloggar så mycket mer. Vi har alla jobb och sitter inte så mycket vid datorn. Kim frågade tillochmed om vi skulle avsluta bloggen men nej nej det kan jag inte tillåta när vi får ledsna kommentarer :):)

Jag (My) kommer iafl att fortsätta skriva. Vet inte om mina "godmorgon-inlägg" är lika roliga att läsa som Liza's mode-tips ocoh Kim's dikter, hahah. ^^ men jag pushar på dom och jag VET att dom inte kommer sluta.

kramar på er

/ My

Kommentarer
Postat av: Sara

BRA! jag älskar eran blogg!

2008-11-01 @ 11:27:57
Postat av: Marina

Fortsätt skriva!!!

2008-11-04 @ 08:18:44
Postat av: - PiggyLotten, Elin

ni får absolut inte sluta skriva! vad ska jag då läsa när jag behöver ha lite koll på det senaste? :d + att man alltid får en feel good-känsla av er blogg. SLUTA INTE

2008-11-06 @ 23:05:49
URL: http://piggylotten.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0