Tiger Lou

Var som sagt och såg Tiger Lou igår med Sebastian :)
Vi hamnade längst fram mitt framför sångaren, haha! Som max stod två linjaler framför mig. Jag stod som ett fån och tittade rakt upp på honom i 1½ timme, hahaha. Måste sett roligt ut och han måste kännt sig lagom obekväm :D
FIck ögonkontakt med honom och trummisen i bandet flörtade med mig.

Det var svinkul. Förstår inte hur dom inte kan ha större publik än vad de har. Grymt bra sång, intrstrumentalt och en jäkla scennärvaro.
Kvällen kunde inte blivit bättre!

Sedan gick jag och min fina hem till mig och spelade Roller coaster och såg sex and the city-avsnitt. Det är så roligt att göra saker tsm som båda tycker om :)




har även en video där dom sjunger "nixon" men det är så jobbigt att lägga in på youtube..
kanske lägger in senare :)

/ My

Kommentarer
Postat av: SLB

Åhå, låter som en härlig kväll!

SATC är något jag nöter nu, älskar den serien ^^



På tal om SATC, kolla in min nya ärliga blogg om sex, kärlek och hjärna.

2008-11-20 @ 17:39:32
URL: http://sex-love-brains.bloggagratis.se/
Postat av: Kim

Kan säga att jag vände i dörren när jag såg att det kostade 200 spänn, haha. Kan vara därför där inte var fler folk. 200 spänn kostar det för fan att se Oasis eller liknande i Köpenhamn! Sen var jag där med en vän som studerar, inte ball för henne att dunka ut så mkt pengar på ett band man inte hört innan. Men finfint att det var bra iaf, så ni fick valuta för pengarna :D

2008-11-20 @ 18:35:18
URL: http://kimzor.blogg.se/
Postat av: linn

FUCK NO! JAG BETALADE 800 FÖR ATT SE OASIS!!!!!

2008-11-20 @ 20:22:27
URL: http://www.metrobloggen.se/liveforever
Postat av: Kim

Haha, okej linn, dåligt exempel av mig. Oasis är givetvis ett av de klassiska banden så där får man nog räkna med att casha ut. Menade att man kan se världskända band för lika mycket, det var poängen (såg bl a Fall Out Boy på den tiden de var bra och inte sell outs). Räknade med att betala 80 spänn precis som för Those Dancing Days, haha! Aja, ha det gott!

2008-11-20 @ 23:24:18
URL: http://kimzor.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0