Maskeradkläder - check!

Igår fick jag en halv stressig Kim på MSN frågandes om jag kunde hjälpa henne att söka upp fina maskeradkläder till nästa helg. Ebay-pro som man är, haha, så hjälpte jag henne sälvklart! :)

En halvtimme senare var vi klara och dräkten var hemklickad. Vi valde att köra på en "köp-nu"-annons just för att hon ska ha den redan nästa helg. Annars hade vi säkert kunnat komma över den billigare.

Resultet blev: Mimmi! :D



Sååå söt hon kommer vara! Ca 200kr gick dräkten på (klänning, öron, ankelrosetter och skärp)
Liiiite väl kort kanske, men det löser man med leggings eller tjocka strumpbyxor :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Mikka

Gud så fint! Önskar jag var hemma vid Halloween men "tyvärr" så är jag i USA då.

Ha en toppen maskeradfest!

2008-10-14 @ 13:47:38
URL: http://mikkamagnusson.blogg.se/
Postat av: Ida

Gullig! :D Påminner mig om Disneyworld för 1,5 år sedan! :')

2008-10-14 @ 15:07:53
URL: http://greenfakefrog.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0