Dagens uppdateringar

Idag består dagen mest av resfeber och packning, orkar inte helt ut men har i alla fall tagit ut alla potentiella klänningar ur garderoben..gallring gör jag en annan dag. Hur mycket ska man ha med sig egentligen? Hur mycket man än tar med sig så finns det alltid kläder som man aldrig kommer att ha på sig, och visst vet man det lite när man packar ner dom men ändå så gör man det..
Så nu har jag duschat, sminkat mig (jag är en sådan som får ångest när jag ligger hemma alldeles för länge i myskläder och utan smink) och ska börja fixa lite listor inför resan..

puss på er så länge!
/ kim


Kommentarer
Postat av: linn

gollig!

2008-09-03 @ 19:32:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0