Tisdag

Jag kom på en sak precis. Det slog mig när jag vaknade från min djupa sömn att jag vill ha jul...
När det ändå ska bli kallt så kan det lika gärna bli svinkallt så man kan ha mössa o vantar. Varför ha nått mellanting? slå på med svinvarmt eller svinkallt så man kan ta på sig rätt kläder.
Märkte igår att man blev lite för kylig. Kankse intalar man sig själv att det är turkiet-varmt bara för att hoppas?
Jag vill även ha julkalender och julbelysning i fönstret. Mitt rum är det juligaste i hela huset när 1 december kommer. Det blir som en liten varm oas av bara röda lampor och julradio från högtalarna, mums.

men nä.. nu är det bara 16onde september och det är inte mycket jag kan göra åt saken. Fast jag klagar inte ändå, för i övermorgon ska jag se mina gudar för första gången, COLDPLAY <3.
Jag drömde om det inatt, att jag såg dom och att dom spelade yellow. Jag började gråta av låten men då kom sebastian bakom och höll om mig hårt. Allt kändes mycket bättre efter det. Och som vanligt i drömmar så är det nått som inte går som det ska. Jag har lovat o försöka slå min vän Moa en pling när den låten är igång men såklart så hittade jag inte mobilen i drömmen och när jag väl hittade den så var låten påväg slut och maahh. Varför får man alltid panik i drömmar?

Och som grädde på mosen mina vänner så kan jag meddela att jag igårkväll bokade en biljett den 31 OKTOBER i köpenhamn till mina andra favoritartister KEANE!!!!!! det är helt sjukt vad jag ser mina älsklingar på kort tid. Man måste ju passa på.
Keane har en historia bakom sig som lyder att en av deras medlemar fick för måååånga år sedan en förfrågan att vara med i en nystartad grupp som hette Coldplay. Men han tackade nej. Tror inte han har ångest för Keane är så jäkla bra dom med.

Mina favorit artister :
Coldplay [ x ] (ska se snart)
Keane [ x ] ) (ska se snart)
Snowpatrol [ ]
Kent [ x ] (har sett)


Coldplay - Yellow , Keane - Somewhere only we know

/ My

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

vi delar samma musiksmak. Ska med se Coldplay tror jag.

2008-09-16 @ 11:09:02
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: moa

haha aaaw gos, håller tummarna för du hittar den på torsdag :* hihihhi KEANE <3

2008-09-16 @ 13:08:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0