tjoodio

Idag ska jag bjuda fina Sebastian på bio :)

Jag försvinner snart till Turkiet och ville hitta på nått mys innan jag stack. Tänkte äntligen ta mig i kragen o se "The Mummy". Hoppas den är bra och har härliga sci-fiction-figurer. Sånt gillar vi!

Nu är jag sugen på popkorn, mummmsi.


mitt liv är så härligt just nu.

7 sep - Turkiet med Systrarna och Moa <3
18 sep - COLDPLAY i globen med Sebastian <3
19 sep - Sthlm shopping!
1 okt - Sebastian fyller år!
26 okt - NATHALIE fyller år!
4 nov - JAG och MOA fyller år!
5 nov - KIM fyller år
24 dec - JULAFTON ^^
31 dec - NYÅRSAFTON

okej blev kankse lite mkt hopp där, hahaha.
Nu har jag redan gått för o möta upp knasten.
Ha en skön fredagskväll!

/ My

Kommentarer
Postat av: G

Är du och Kim tvillingar, men fyller år olika dagar? Hur går det ihop haha :D

2008-09-05 @ 20:34:27
Postat av: Liza

G - Haha! DEt är många som undrar ^^ My kom ut kl 23:55 den 4:e November. Kim däremot tyckte det var bättre i mammas mage kom inte ut förrän 00:10 :) Alltså får dom två helt olika födelsedagar. Kraam!

2008-09-05 @ 22:20:28
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0