Woho!

Liza kom med mina forever21-kläder idag, är såå kär! måste dock stryka lite grejer..dom har färdats lång väg.
vill passa på o säga tack till tanja som fixade och skickade allt till oss, tack så mycket!

nu ska jag börja göra vid mig, ska till min förra skolas inspark..mest för att träffa mina små ettor..nej jag menar tvåor..och gamla klasskamrater..var länge sedan.

när jag kommer hem ska jag börja lägga mina kläder i resväskan, stryka och fixa. på söndag åker vi! åh! jag längtar efter värmen..

nej nu kallar plattången på mig.. outfit får ni se senare :)
puss på er / kim

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det var sa lite sa :) ha det bra pa er semester !

2008-09-06 @ 23:29:19
URL: http://tanja.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0