bilder man undrar över

Jag älskar att gå igenom gamla bilder :D


vem tog med hatten på fest? Har nathalie en hemlighet att berätta? Många frågor och inga svar..

Varför pekar jag på moa? varför skriker hon åt mig? vems är handen vid min hals? och framförallt vilken låt lyssnar vi på?

Flyger vi? är vi på en bergochdalbana?

Tornado i lilla Sverige? Eller har vi sprayat håret såhär?

Varför ligger Nathalie här? är hon trött? ledsen? eller skrattar hon?

Biter Moa i min arm? Blev hon vampyr innan vi andra blev det? eller vill hon bara förgifta mig med dooleys?

VEM är detta? ett monster? vålnad? ande? anka? och framförallt.. vad gör den i mitt RUM?

Vad har gått fel? Har vi sminkproblem? hudsjukdom?

/ My

Kommentarer
Postat av: moa

hahahahaahhaaha nu DOG jag

2009-04-09 @ 21:47:35
Postat av: nath

hahahahahahahaha jag dör med moa hahaha. kommer aldrig förlåta dig för första bilden, men är smickrad att du inte nämnde "är hon full?" som ett alternativ på den femte :D

2009-04-10 @ 09:17:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0