Dagens Outfit

Våren var över Malmö idag och aldrig förr har man varit så glad över lite solstrålar! Vinterjackorna är nerpackade och halsdukarna ligger im klädkammaren.

Detta drog jag på mig idag:



Kavaj - Topshop
Creme top - H&M
Blåa Jeans - New Look (England)
Kilklackar - Skopunkten
Mössa - H&M

Efter jobb drog brorsan med mig till Ikea och det blev lite shopping till hans nya lägenhet. Pappsen drog mig sedan till en stor loppmarknad där jag fyndade en hel del fina julgrejer till min fina lägenhet! Jag vet, herregud. Man kan inte drömma om julen nu... Nu ska det bli sooooommar!

Kram på er! Liza



Kommentarer
Postat av: mey

en fråga, topshop finns int i mlm väl?

2009-04-05 @ 23:35:33
URL: http://meejit.blogg.se/
Postat av: liza

nej, tyvärr finns det inte det :/ men på Ebay finns en massa :) kram!

2009-04-06 @ 10:28:50
Postat av: Bellz

Åå vilka fina kläder! :D

2009-04-06 @ 10:41:48
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0