God kväll!

Hej mina vänner! Vad har ni för er så här på kvällskvisten?

Själv sitter jag med en kopp Ögonblink chokladdryck och myyyser  ^^ Älskar denna varma choklad! Mums!



Ett avsnitt Greys Anatomy och en kopp varmchoklad förgyller denna Onsdag kväll/natt :)



Bandaget är en historia för sig. Kan säga att om man har micron ovanpå kylskåpet, hade tänkt värma dillsås och potatis, värmer det hela så att talllriken blir cp-varm, om man sen tar tag i tallriken, får en chock och tippar hela den 150gradiga såsen på handen är verkligen inget att rekommendera... Blåserna blir enorma efteråt.. :)

Kram och godnatt!

Liza

Kommentarer
Postat av: Grodan Kermit (Ida)

Oj, ush då! Men du verkar ha det ganska mysigt..

2009-04-29 @ 07:56:23
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: Mia

Ajaaaj ;S Krya på handen!

2009-04-29 @ 08:44:35
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Marilyn

Tur att jag fick lagt om din hand....tur att allting löste sig till slut med alla papper...faxen hos Tompa kommer att gå varm i morgon....Oj, vad jag älskar dig!



Mamsen

Postat av: Marina

Aj aj! Stackare!

2009-04-30 @ 07:18:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0