Henry


Kim har precis fått ett paket från sin flickvän på posten. I den lilla kvadratiska kartongen så låg "Henry" en microteddy.
Man ska stoppa in honom i micron i 2 minuter så blir han jättevarm o gosig. Perfekt för Kim o lägga på sin mage när hon har ont.

Kim satte precis in honom och jag var tvungen att gå ut ur köket. Jag klarar inte av o se honom ligga där inne o svettas. Jag får ont i hjärtat, hela kroppen sticker och min instinkt säger åt mig att rädda den lilla stackars björnen.
Ahh vad töntig man kan vara. Han är ju gjord för att ligga där inne o bli varm :) Det är precis som att söta pingviner behöver det iskalla is-havet för att hitta mat.. Ingen lider.

Får försöka intala mig själv detta ^^ men fan vad det är svårt.


Det blir ju inte bättre av att han ser så rädd och ynklig ut heller :(

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0