internetcafé

Min pojkvän fick fnatt och drog med mig på ett internetcafé. Vi spelade Battlefield, nått skjutspel(?) och Left 4 dead. Det sista jag nämnde är ett Zombiespel där man spelar med sina kompisar. Jag och Sebastian spelade mot två spelare från samma internetcafé i ett lag och skjöt satan i det.


Jag valde nästan självklart att vara tjejen ^^ kunde mest relatera till henne. Sen fick jag henne att skina också med mina grymma skills.. *erhm*


Såhär äckligt såg det ut när dom sprang mot en. Paniken växer i en och man halvskriker lite i stolen, men fasen vad kul det är.

Nu har jag 5 timmar kvar på internetcafét där jag kan spela vad jag vill, när jag vill och med vem jag vill. Alla som vill får gärna hojjta till!

Och allt det där "Vem drar med en tjej/flickvän på internetcafé?" är bara skitsnack. Varför skulle inte vi kunna tycka om att spela det? Iofs är jag uppvuxen med sånna här liknande spel men tror inte det gör att jag tycker om det mer eller mindre än andra. :) Så tjejer om ni har tråkigt någon gång så sätt er och spela för det är grymt roligt o skrika, skjuta, åka bil och svära!

/ My

Kommentarer
Postat av: Kim

My, du äger i de här lägena, haha :D Bra sagt!

2009-04-03 @ 19:40:04
URL: http://kimzor.blogg.se/
Postat av: moa

fyfan vad äcklig han gubben är :O:O

2009-04-03 @ 20:23:38
Postat av: Julia

Hehe, tycker också om att spela sånt ;) adrenalinkick!

2009-04-04 @ 21:52:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0