månadens små inköp





i tisdags hittade jag denna underbara 50-tals bikini på h&m
ibland bör man inte underskatta h&m
hela kalaset gick på ca 229 kronor (129 för överdel och 98 för underdel)
verkligen överkomligt!





första gången jag träffade elin hade hon detta läppbalsamet på sig
det luktar underbart, körsbär
nu har jag köpt ett eget, agatha ruiz de la prada
kostade runt 50 - lappen om jag inte minns fel
jag rekommenderar er verkligen att införskaffa ett!
(finns på kicks)



var ute på pappas loppisrundor idag och hittade denna underbara sminkväska i sammet
gick på endast 10 kronor, rena rånet :P



det gick också denna väska på, tar man bort axelbanden så har man fått en kuvertväska
perfekt :)



solglasögonen på andra raden är mina nya älsklingar
solglasögon ser så otroligt hjälplösa ut när dom bara ligger ner
längtar tills jag kan ha klänningar och matcha med mina hjärtan :)


kram! / kim

Kommentarer
Postat av: Twilightsyster

Du har rätt, H&M ska verkligen inte underskatta! Längtar oxå tills man kan matcha sina solglasögon med en snygg klänning men just nu är jag bara vit som ett lakan :D



2009-04-16 @ 19:10:56
Postat av: Linn

Åhh vilken fin bikini, har letat efter en bikini i den stilen. Konstigt har inte sett den på hm´s hemsidag :S



Fin blogg du har förresten! ;)

2009-04-21 @ 20:21:42
URL: http://linndennerfjord.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0