Måndag

Snart ska jag iväg med Kim, Liza och våran Pappa på loppmarknader :) Är alltid lika fyndsugen när jag är där. Letar efter lite inredningsgrejer till Kims och min framtida lägenhet.

Dagen igår blev jättefin mot slutet. Sebastian och jag vandrade i parker, snurrade varandra på lekplatser, kramades och hade det fint. Sånt behöver man ibland. Han skulle jobba dagen efter så medans han sov såg jag på Csi hela natten.

Förresten så måste jag bekänna en grej.. jag har blivit lite smått besatt av Johan palms nya låt "emma lee".. Ibland händer sånt man aldrig skulle tro. ^^
I'M LOST IN EMMA LEE OOHHH!!



/ My

Kommentarer
Postat av: GrodanKermiit (Ida)

Haha, Johan är ju bra! :D

2009-04-27 @ 14:00:10
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gillade inte Johan när han var med i Idol, men gillar faktiskt Emma Lee :D

2009-04-27 @ 20:13:31
URL: http://goaheadmakemyday.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0