Nöden har ingen lag..

Nej, ni tjejer vet vad jag menar... När man är sugen på choklad måste man bara ha choklad! Vad gör man då när närmsta butik har stängt och man inte orkar gå längre? Jo, man kollar i skafferiet :)

Kakao, margarin, kokos, socker.... Chokladbollar! Mums! Dock hade jag inget havregryn... Men jag fann en liten påse med musli, ni vet sådan med havregryn, puffat ris och cornflakes i. Äh, det fick duga! :)

Med bara 1dl musli så fick jag halvera receptet rejält... Men chokladbollar blev det minsann! Hela 7stycken! :) Och krispiga som bara den blev dom (pga muslin), haha.



Äh, som sagt..nöden har ingen lag... Blir man sugen på choklad så ska man bara ha!

Tallrikarna är förövrigt ett fynd från Scouternas årliga loppmarknad som jag var på med pappa för några dagar sedan. Perfekta för mitt kommande svart/silvriga kök! :) 5kr för 5st.


Kram och godnatt på er!! Liza


Kommentarer
Postat av: Marilyn

Svartsilvrigt kök....hmmm..låter fräckt tycker jag....ja då vet vi vilken färg vi ska satsa på för kommande inflyttningspresent...



Älskar dig!/ Mamsen

Postat av: Lisa

Haha så där brukar jag också göra! :p haha plocka ihop nått av det man har hemma :)

2009-04-09 @ 21:14:52
URL: http://goaheadmakemyday.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0