Påskafton

Äntligen har man jobbat sitt 13dagars pass och kan avnjuta en ledig dag imorgon innan nästa vecka börjar! Gårdagen spenderades på Ikea efter jobb. Brorsan har köpt sig en lägenhet och behövde expert-råd med inredningen :)

3 våningar upp utan hiss. Herregud säger jag bara. Mina armar lider idag...

Har precis kommit hem efter ett litet besök hos systrarna efter jobb <3 Alltid lika mysigt att fördriva några timmar med mina älsklingar! <3

Nu blir det lite pyssel tänkte jag. Jag hittade en massa tyg och fick iden till en kjol! Skönt att ha en ledig kväll för en gångs skull och man kan göra vad man vill ^^



God kväll på er och glad påsk!!

Våren har verkligen hittat till Malmö. Alla människor är utomhus och njuter av den fina solen. Älskar Malmö på sommaren <3



Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0