snart så..

idag fortsatte jag och pappa jakten efter rosa sprayfärg.
vi blev tipsade om impala men sprayfärgerna var slut och skulle komma efter helgen..
åkte istället vidare för att försöka på annat håll.
biltema hade ingen rosa färg.. bara en väldigt fin lila.
i ett sista tappert försökt gick vi in på bauhaus och där stod dom, TVÅ rosa nyanser..
valde den klaraste, nästa vecka blir det sprayining och sen kommer bertil att bli så himla fin!

cyklarna kommer att plinga efter min snygging när han är klar :)

bilder kommer senare :)

/ kim

Kommentarer
Postat av: Twilightsyster

Heter din cykel bertil??;)



2009-04-16 @ 19:08:40
Postat av: Kim

haha! ja det glömde jag att berätta. jag fick någon period och döpte allt till bertil, fråga mig inte varför. men det enda som finns kvar är cykeln.. han klarade sig. så namnet består :)

2009-04-16 @ 19:30:17
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0