Sommar och sol

Oj, vilket underbart väder det har varit dessa gångna dagar! Tyvärr så har jag jobbat exakt alla dagar utom igår, så jag passade på att mysa lite med papps och systrar när jag var ledig. <3



Vi åkte runt på olika loppmarknader och det blev lite småfynd. Några ramar, ett par kuddar och en söt väska. Ska visa senare...

Nu blir det jobb igen och veckan är i fullgång! Tänkte visa mina senaste underbaringar till min samling:



Dom är köpta på Jerns och är verkligen sååå söta! Babyrosa och super sköna!

Nej, nu får jag rusa!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Twilightsyster

Gud vad fina! *Påminner mig om att jag måste köpa nya skor... :)

2009-04-28 @ 15:21:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0