tapetsering och slipning

Min lediga dag idag spenderades med jobb i min lilla lägenhet. Brorsan kom över och hjälpte mig tapetsera min fondvägg i köket. Systrarna kom nyfiket över och pappsen vill bli bjuden på middag ^^ en riktigt mysdag med andra ord!

Brorsan satte snabbt igång. Herregud, det där hade jag inte klarat av säger jag bara. Vilket pilleri med mönsterpassning!

Min spygröna vägg är ett minneblott ^^

Det blev köttfärslimpa, poatismos och svampsås :)



Alla blev mätta och glada :)



svart köksbord är så himla svårt att finna så beslutade jag mig att slipa ner mitt gamla bord och sedan måla det svart. Så när jag blev ensam på eftermiddagen sysselsatte jag mig med min lilla slipmaskin :pappa ordnat till mig :)



Nu är det bara lite färg som ska till, sen kan jag visa mitt nya fina kök!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: fanni

ser ut att bli jättefint! jag älskar svarta kök med fondvägg =)

2009-04-13 @ 11:39:38
URL: http://fannytomen.blogg.se/
Postat av: Twilightsyster

Det kommer bli toppen Liza!! Svart bord är skitsnyggt och väggen såg också ut att bli bra;)

2009-04-13 @ 12:58:11
Postat av: Julia

Gud vad du håller på och fixar hela tiden! Önskar att jag själv var lagd lite mer åt det hållet!

2009-04-13 @ 12:59:32
Postat av: Marilyn

Så himla fint Liza....



Puss från Mamsen

Postat av: Liza

TACK allihopa!! Vad söta ni är! :D

2009-04-15 @ 10:44:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0