mysdag

Gårdagen :)


Jag satt på balkongen och blev fotad i smyg av Kim. Vi väntade på Nathalie.

När Nathalie dykt upp så gick vi ner till kungsparken för att sola.

myspys.

myyyys.

Vi hörde ett rykte att vi skulle få besök.

Men ingen kom?

Helt plötsligt dyker ett bekant ansikte fram.

NÄMEN DET ÄR VÅR JESPER!

han köpte milkshake till oss :D

Sedan visade han sin nya fräsiga bmw.

Och vi tog fjortisbilder för att väcka uppmärksamhet ^^ Kändes lite obehagligt må jag säga.

Efter bilderna dök vår MOA upp! längtad och saknad. Vi cabbade lite i solen och köpte godis. Vi mös och såg filmen "Monsters vs Aliens". Mitt tips till er är att inte se den ^^ eller okej där var jag kankse lite hård. Den är rolig ibland men väldigt skumt gjord. Finns ett par roliga karaktärer dock.

Efter filmen tog vi våra lata rövar och stack ner till vårt GAMECENTER! :D
Vi är riktiga stammisar där nu. Känner han i kassan och några stollar där. Alltid när vår spelnerv börjar rycka så tar vi oss ner dit och spelar lite zombiespel. Grymt mysig atmosfär och härliga datorer.


Här är vårt stammisställe på Bergsgatan i Malmö.

Efter det var klockan runt ett så då var det dags att ta de tunga stegen hem :)

/ My


Kommentarer
Postat av: Julia

Såg härligt ut!!

2009-04-26 @ 17:28:39
Postat av: Twilightsyster

Ni se ut att haft en bra dag!

2009-04-26 @ 17:51:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0