Wipeout



Jag totalt avgudar Felix Herngren och Hans Wiklund i 'Wipeout' på kanal5 =D
Dom är kommentatorer under hela programets delar och jag dör varje gång dom öppnar munnen. Deras humor så j*kla rolig! Kan verkligen inte hålla mig från att skratta ljudligt framför tv'n.

Visst kan dom gå lite över gränsen ibland och förnedra vissa tävlanden men i 99% av fallen så slår dom in helt klockrena kommentarer.


För er som inte vet vad Wipeout är för något så är det ett underhållningsprogram på Kanal5 där ett gäng Svenskar, Danskar och Norrmän ska ta sig igenom en massa hinderbanor på snabbast tid.

Svinkul!

/ My

Kommentarer
Postat av: micki

Dom gör ju programmet! Fy fan va jag garvade ikväll alltå. Underbart program!

2009-04-12 @ 21:22:04
URL: http://mickicasas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0