Dagens outfit

Här har vi Dagens jobb-outfit:



Zebra-tubtop - Ebay
Väst - Asos
3/4 byxor - H&M
Halsband - Från finaste pojkvännen


Älskar mitt fina halsband. Jag har verkligen världens underbaraste pojkvän. Ibland tror man att man inte kan sakna ngn mer än så här, men för varje sekund som går så överbevisar jag mig själv. Det gör så ont utan honom nära mig :(

Vi har en sak mellan varandra som vi gör varje dag. Det är ju så extremt dyrt att ringa till Turkiet så vare gång vi tänker på varandra så ringer vi en signal och lägger på. Idag blev det uppemot 70ggr :( Älskar dig så mkt <3

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Veronika

Hehe, vilket smart & gullit sätt att Skicka en tanke på ;)

2009-08-04 @ 22:28:56
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/
Postat av: Marina

Åååh vad gulligt! Suck.. hoppas ni får vara tillsammans igen snart. Kram!

2009-08-05 @ 06:41:17
Postat av: Anonym

varför pratar ni inte via mic på msn? eller skype & allt vad det heter..:)

2009-08-06 @ 21:57:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0