Fredag

Det är Fredag. Alla är ute på Festivalen antar jag? Hör scenen så tydligt från mitt fönster. Jäklar vad dom kan spela. Men mysigt är det ändå, att Malmö kan bli så full av liv en vecka om året.

Jag har rensat bland mina skor idag. Herrejäklar vad jag samlat på mig skor. Har hittat en sida på nätet (finns många egentligen) där man kan framkalla 100bilder gratis för bara fraktavgiften på 29kr (Fujidirekt)

Ska ändå framkalla en drös bilder därifrån till en fest jag ska ha lite längre fram. Kom då på en briljanta idén om hur jag kunde fylla ut de resterande bilderna.

Fotade en hel del skor idag, ska sedan framkalla dom och sätta bilden på varje kartong så jag vet vilka skor som är vart. Som det är nu är det en kaos. Två bokhyllor fulla med vita kartonger. Jo, godmiddag att hitta just den skon du letar efter snabbt där :)



Dock orkade jag inte alla. Hann med dessa bland annat sen sa jag stop för Fredagskväll :)




Har en del skor kvar plus alla stövlarna, men dom låter jag nog hänga där dom är.



Hittade en hel drös med skor som jag glömt! Vissa har till och med prislappen kvar och aldrig använda... Tss.. Smart köp då med andra ord...

Dessa är helt oanvända. Köpte dom någongång förra året. Dom måste ju användas! Heta som bara den nu ju!



Och dessa underbaringar hade jag helt glömt bort! Dom måste också användas snart igen!


Inköpta på Ebay


Inköpta på Ebay


Nej, vad säger ni. Nu får det vara nog med rensning för idag! Nu är det Fredagskväll och godisskålen i knät som gäller!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Tanja

haha underbart! och min mamma säger att jag har många skor. Ska visa henne detta inlägget haha. Kram

2009-08-15 @ 02:28:03
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: I´m a devil angel in the world

Herregud!! Så många skor har jag nog aldrig haft, inte ens om man tar alla skor jag haft i hela mitt liv. Shit

2009-08-15 @ 12:56:30
Postat av: Samira

Shit vad du har skor, kvinna! Lite avis är man, men jag hade föredragit det antalet i sneakers. =)

2009-08-15 @ 19:34:31
URL: http://samira.nu
Postat av: Wiola

Liza! Har du inte funderat på att skaffa Skype så du kan och din pojkvän kan prata med varandra gratis över internet!? Underbar uppfinning! :)

2009-08-16 @ 23:38:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0