23 december!

Idag har det hänt mycket :)
Vaknade och gick på stan med Liza, Caner, Kim och brorsan Mattias. Kollade lite presenter och hade stort snöbollskrig vid vår port. Min taktik var att sikta åt vänster så kom det på höger sida! hahah

Sedan hämtade vår pappa oss och körde till VELLINGE-BLOMMAN! Det är en stor växt-jul-marknad som finns varje år. Kommer ihåg när Kim och jag var mindre, då blev vi helt galna av de mellanstora tomtarna som rörde sig (mekaniska).

Efter marknaden så hade Kim och jag storbak här hemma med kanelbullar (gustafssontradition att ha på julafton) och mandelmusslor!


Liza och Caner utanför Vellingeblomman. Caner tyckte det var en himla massa "röda män" överallt, haha. Papa Noel ju! När han senare såg priserna på de små inredningstomtarna så tappade han hakan "5 euro for THAT little guy??"

Tomteland! Tomtarna är ca 50 cm höga och rör sig.

Tomtesläden!

Jag, Pappa, Kim och Caner <3

Jag och rudolf! jajaja jag vet att det är mesigt med röda hjärtan för kroppsdelar men vafan jag skämdes.. såg ut som jag hade gröt i munne och tre utslagna tänder.. ^^

Kim somnade.



Skridskotomtar

totalt onödig bild.

miniatyr-land!

Tomtar som bakade pepparkakor.

onödig bild.

Två monster!

JULMAT!!! (obs chipsen tog kim och jag för ikväll ^^)

Sedan blev det andra bullar, hehehe.

Jag gör mandelmusslor.

Kim kämpar med kanelbullar.

Beware of my privateparts :p

mums!!

Nu är jag mätt och har ont i magen av all deg :)

Imorgon klockan 10 blir det julfrukost hos Liza med lite folk, senare bär det av till pappsen där vi ser på kalle anka och äter julmat. Liten julklappsöppning lär nog också ske.
Den "stora" julen har vi hemma hos Mamma den 26e.

Om vi inte hörs av senare idag eller imorgon så får ni ha en helt underbar Jul!
Många många många kramar från Mig (och Kim och Liza) <3

/ My

Kommentarer
Postat av: anna

EN RIKTIGT GOD JUL TILL ER ALLA 3.

EN EXTRA KRAM T LIZA, SOM SKALL HA EN TOPPEN JUL, SOM HON ÄR SÅ VÄRD.



// STOR KRAM ANNA

2009-12-24 @ 12:53:16
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Mami

Oj vad jag älskar er!!!! Längtar till vår julafton....



Mami

2009-12-25 @ 10:00:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0