Jul i vårt lilla hus <3 <3

Åh, vad underbart livet är just nu! Min andra halva är här och vi kan inte få nog av varandra. Jag kan inte titta mig mätt på honom, krama honom hårt nog, pussa på honom tillräckligt mycket eller lukta hans underbara doft nog! Åh, vad han är fin min lilla prins!

Något som jag lärt mig dessa dagar är hur galen han är i snön! I Istanbul snöar det ibland men inte i såna här mängder eller med denna kylan. Han sitter hela tiden vid fönstret och tittar ut och kommenterar dom stora flingorna. Varje kväll vid tolvtiden tar vi en lång promenad och myser i kylan.



Det är verkligen underbart att dela samma säng, samma syre, samma fotspår och att bara kunna sträcka ut ett finger för att röra vid honom. Vi tar vara på varje liten sekund vi har tillsammans för snart tar den återigen slutför denna gång :( Vi ligger och pratar till småtimmarna ihop slingrade och planerar, drömmer och hoppas.

Dessa tre dagar har vi hunnit att äta middag hos mamma, träffat papps och igår kom brorsan hit och hade med sig sitt Playstation till Caner som han kan roa sig med när jag jobbar :) Min familj är verkligen världens finaste och Caner tycker om dom så mycket! Han pratar hela tiden om hur underbara och varma dom är <3 <3

Nu har vi fått jul i vårt lilla hus här hemma. Allt är så himla mysigare när man är två. Vi promenerade till Möllan idag och kollade ut en fin liten gran att ha för våra miljoner julklappar :) Sedan traskade vi hemåt i snödrivorna med den på armen.



Väl hemma satte vi på julmusiken, värmde te och pyntade granen. Caner älskar julen! Han älskar det varma, mysiga som julen för med sig och ser fram emot många fler jular. Detta är den första av många många fler <3

 



Nu ska jag gå och pussa på min lilla prins, sen blir det hemmalagad turkiska kycklingsoppa till middag. Min älskling är en pärla på att laga mat! Det fick brorsan erfara igår när han kom på besök.



Kram på er allihopa och hoppas ni har en underbar jultid!! / Liza (och Caner, hihi)

Kommentarer
Postat av: Marina

Är så glad för din skull Liza! Det värmer i kroppen av att läsa om hur fint ni har det.

Kram

2009-12-20 @ 18:59:53
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Liza

Marina - Åh,tack tack!! Ja, det är verkligen perfekt nu när han är här! Tack för din fina kommentar!! <3 kram!

2009-12-20 @ 19:32:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0