Julkonsert

Idag har jag varit på julkonsert med mina fina vänner efter en mysfika på Mocca <3 Tog lite bilder från konserten men dom blev inge bra. En stor kyrka och en stor kör, dålig belysning gjorde bilderna dåliga. Aja, mysigt var det iaf!



Kan ni förstå att om bara dagar kommer min andra halva hit? Hela mitt innre spritter när jag tänker på det! Fina fina älskling! Ååååh, vad denna julen kommer bli perfekt! Att bara ha honom nära mig tar mig till en annan värld! Att ha hittat en människa som kan få mig att må så här bra är för mig helt otroligt. Han lyfter mig alltid när jag är nere, han får mig alltid att le när jag haft en dålig dag och få höra hans fina röst när jag är trött efter jobb kan få min själ att smälta. Fina fina du <3

Åh, vad längtan tär hål på min själ! Ni anar inte hur jobbigt det är att prata flera timmar varje kväll men att inte ens få en kram eller få känna hans doft, hans händer i mina eller hans andning i min nacke när jag släcker lampan. Denna väntan är verkligen inte lätt... Men snart, om bara en vecka delar vi samma syre, går på samma mark och släcker samma lampa <3

Älskar dig



Godnatt kramar Liza


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har haft ett distans-förhållande i 4 år, och nej det är verkligen inte lätt! (som tur är bor min kille i Sverige iallafall) Vi ses kanske varannan helg. Det är fruktansvärt att vara ifrån varandra och man är ledsen varje dag. Men kämpa på!! Kärleken är värt allt!! Lycka till och tack för en fin blogg!

2009-12-11 @ 21:34:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0