Lite svar på frågor

Hej alla fina läsare!
Har fått en hel del kommentarer som jag känner att jag måste svara på. Det har inte alls med mig o göra men eftersom mina två kära systrar mår dåligt med magsår o influensan så måste jag kliva in. (Det är tyvärr vardagsmat med magsår o dylikt så oroa er inte :/ ).

Det handlar lite om Liza dessa kommentarer som jag ska svara på så jag får försöka så gott jag kan!

Fick en kommentar om att vi tar bort kommentarer och tid för när Caner ska komma. Så är absolut inte fallet, frågade Liza också men inget har tagit bort. Kan tänka mig att de tär lite svårt att hålla koll på bloggen när det är snöstorm hihi. Inget ska vara borta iafl, inget har hänt och allt är hur bra som helst. :) Caner kommer på Fredagmorgon och på kvällen ska vi ha en stor middag som jag längtar som en galning till! Hoppas snön håller i sig så han får uppleva en riktigt fin julhelg. Och känner ni att någon kommentar är borta så kommentera igen! Det har säkert bara blivit något fel, vi skulle aldrig ta bort en kommentar från er, det är för dem som vi fortfarande har kvar bloggen! :) obs är det spam eller kränkande hot/skitsnack så ryker det tyvärr, räknar inte det som kommentarer utan som onödigt skitsnack.

Fick hmmm även en kommentar om vart Caner bor. Han bodde i Mudanya vid Istanbul (ursäkta stavningen) men just nu har hans familj flyttat till Alanya för att starta en Restaurang så där bor han för tillfället! :D

Alla frågor om Bröllop och giftemål överlåtar jag till Liza :) säger varken ja eller nej på det. Tänk er själva, om ni hade något så stort på hjärtat så hade ni inte velat att er lillasyster skulle säga någonting före en själv ^^

Hoppas inte jag missade en kommentar nu..
Inget är iafl borttaget, vi skulle aldrig ta bort era kommentarer :)
Hoppas inte ni tar dessa svaren som något illa, det är verkligen inte meningen. Försöker hålla det så neutralt som möjligt.

Krya på min Kimme och min Liza idag <3 (och även på våra läsare)

Kram
My




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0