Nyår 10

 

Såhär ser antagligen min Nyår ut!

 

 

Detta är de anmälda deltagarna.

Jag längtar som en gaaaaaalning!

 

Alla stora fester är så överskattade känns det som. Har nog aldrig varit på en stor fest som verkligen varit lyckad.. Det är alltid förfesterna innan som ger något :)

Här är vi tre par med varsin partyhatt, gott bubbel, god mat, bingolotto och raketer!
Bingolotto är min idé! Hur jävla kul är inte det o verkligen göra något otippat? Man har ju hela kvällen på sig sen vid 12 slaget att fira på vanligt vis med danstävlingar, lekar och fyllespel!

 

Stugan är Rasmus (Nathalies pojkvän) och den ligger någonstans vid västkusten? vid hallandskust? något sånt.

 

AHHH!!!!!

Kram

My

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej tjejer! Vi är 2 tjejer från Malmö som planerar en bloggfest till våren. Kan ni maila er mailadress till oss på [email protected] så mailar vi tillbaka en inbjudan!



//Rebecka

2009-12-16 @ 14:17:25
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: nath

jag längtar också som en galning!! :D fatta så kul vi kommer ha det. får diskutera lite praktiska saker imorgon typ :D läääängtar!

2009-12-17 @ 09:48:06
Postat av: Karolina

Hej! Tack My för att du svarade på frågorna. Hoppas dina systrar blir friska snart, och kommer igång med bloggandet igen! ;)

2009-12-17 @ 09:59:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0