Paket-inslagning

Sitter hemma i mitt lilla kök och försöker få ordning på alla julklappar som ska slås in! Phew, det är inte lite klappar som översvämmar mitt golv just nu! Med julradio.se håller jag julstämningen uppe!

Du kan titta nogrannt mamma! Har ändå gömt undan dina klappar, haha

Har precis överraskat Mysingen på hennes jobb som är precis på andra sidan parken där jag bor. Köpte med mig fika på vägen hem och slank upp en timme och pratade skit, alltid lika mys! <3

I Januari ska mina änglar följa med mig till Turkiet för en väldigt speciell dag <3 Åh, kommer bli så kul att visa dom mitt andra liv där borta och att dom ska få träffa min fina turkiska familj! Längtar!!

Nej, klapp-inslagning var det ja... vart ska man börja??

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Di

Ska ni gifta er då?:)

2009-12-05 @ 14:17:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0